.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکایت یک بام و دو هوای مالک باشگاه نساجی مازندران
از پرداخت قطره چکانی به بازیکنان تا ادعای خرید استقلال تهران !
شمال نیوز : ادعای خرید استقلال تهران در شرابطی صورت می گیردکه بازیکنان نساجی مازندران مبالغ خود را به صورت قطره چکانی دریافت می کنند و تاکنون تنها 25 درصد از مبلغ قرارداد خود را آنهم در بخش های چند درصدی و ناچیز گرفته اند ....
از پرداخت قطره چکانی به بازیکنان تا ادعای خرید استقلال تهران !

شمال نیوز : در حالی که این روزها باشگاه نساجی مازندران از حال و روز مالی خوبی برخوردار نیست مالک این باشگاه علاقمند است تا باشگاه استقلال تهران را نیز به مالکیت خود در آورد !

ادعای خرید استقلال تهران در شرابطی صورت می گیردکه بازیکنان نساجی مازندران مبالغ خود را به صورت قطره چکانی دریافت می کنند و تاکنون تنها 25 درصد از مبلغ قرارداد خود را آنهم در بخش های چند درصدی و ناچیز گرفته اند .

هر چند مالک این باشگاه ادعا مي‌ کند  قصد خريد استقلال را داشته اما با قيمتي که سازمان خصوصي سازي اعلام کرده، امکان خريد آن وجود ندارد.
 
مهدی پرهام در این باره به "ورزش سه" گفت: ما قصد خرید استقلال را داشتیم اما با قیمتی که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده امکان خرید وجود ندارد. از نظر ما این مساله منتفی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش توان خرید استقلال را داشته یا نه هم گفت: ما یک شرکتی تشکیل دادیم که از طریق خودم و دوستانم بتوانیم مالکیت استقلال را خریداری کنیم. این شرکت می‌ توانست استقلال را به درآمدزایی برساند.

مشاور اقتصادی مدیرعامل استقلال در پایان گفت: سوال من این است که براساس چه قانونی این قیمت گذاری انجام شده است؟ شما اگر بخواهید یک باشگاه اروپایی را خریداری کنید، باید بین 50 تا 100 میلیون یورو پول پرداخت کنید و بقیه این هزینه را با وام بلندمدت تسویه می‌ کنید. این شرایط برای تیم هایی است که زمین تمرینی مجهز، استادیوم بازی و تشکیلات اداری منظم دارند. من می‌ خواهم بدانم که استقلال و پرسپولیس چه دارایی دارند که باید 290 میلیارد تومان قیمت داشته باشند.

به نظر می رسد مهدی پرهام به جای در سر پروراندن سودای خرید تیم های پر هزینه ای مانند استقلال ، باشگاه نساجی مازندران را از بحران مالی موجود نجات داده و با پرداخت منظم مطالبات بازیکنان ، شرایط صعود این تیم ریشه دار استان به لیگ برتر را فراهم کند .

گفتنی است بر اساس گزارش نساجی اسپرت، بسیاری از بازیکنان از دریافت این مقدار از مطالباتشان شاکی هستند و انتظار داشتند باشگاه مبلغ بیشتری به آنان پرداخت نماید هر چند سایت رسمی باشگاه نساجی مازندران پرداخت طلب بازیگنان نساجی تا اینجای فصل را منظم و در تاریخ این باشگاه بی سابقه قلمداد کرده است!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی امانی 29 دي 1393
بابا اینقدر مطلب منفی بر علیه نساجی و پرهام ننویسید شما چرا دنبال تخریب نساجی هستید این باشگاه سابقه نداشته تا هفته 22 اینقدر پول بده حالا هفته 11 گرفتند باید تشکر کنند.
س درزی 29 دي 1393
جناب پرهام تنها هدفش رایگان به دست اوردن 8 هکتار زمین ماهفروچک است و اگه نتونه زمین رو بگیره تیم رو رها میکنه......
شک نکنید!
متشکرم
بهنام دوربینی 29 دي 1393
این اقا هم شده مثل رییس فنی و حرفه ای کشور .به کارکنان استانها پول نمیده اما همش همایش بین المللی تو برج میلاد با حضور خارجیها میگیره.
آقای گرزین , آقای درویشی این کیسه پولهای سربسته ای که دوره شریعت نمیدادند و قرار بود شماها بیارین استان و سرش رو باز کنین و به کارمنها بدین تهش در رفت .
بهشت را به بها دهند نه به بهانه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.